tarikh: 15 feb 2009 (ahad)
tempat: Jusco Bukit Tinggi
salam..
ari tu aku saje nak isi msa yg amat boring kat hostel..so apa lagi, aku dgn geygehnya ke sana utk tgk wayang konon2 nya..tapi tiket full seat la plak..huhuhu..so aku abiskan masa n duit aku dgn bershopping..aku gi dgn si Afi..kwn baik aku kat sini..huhuhu..layansss..
NCT Group Bekerjasama dengan RHB Bank dan SJPP untuk Menyokong Pertumbuhan
PKS
-
Dalam landskap perniagaan yang dinamik hari ini, perusahaan kecil dan
sederhana (PKS) telah muncul sebagai pemacu penting pertumbuhan ekonomi.
Bagi menyoko...
6 hari yang lalu
nakmo pinjam :p