Kursus di Waiz (M) Sdn. Bhd part 3

09 Disember 2008
Salam Aidiladha..
ari ni ari ke2 umat islam myambut ibadah qurban..yg mjlnkan ibadah slamat beramal..yg bkerja selamat bekerja..


Utk entry kali ni Zoul nak bercerita mengenai Pengajar Zoul masa krsus di Waiz baru2 ni..entry sebelum ni Zoul dah citer suasana dan tempat kan so layan je la k...

Nama syarikat ni di ambil dari nama anak sulung pasangan Md Hazali dan Roszita. iaitu WAIZ.atas nama tu la bisnes yg diusahakan berkat dan berjaya hingga sekarang..

Cikgu Md Hazali Hasan

Puan Roszita

Waiz dan Muaz

Adawiyah dan Alawiyah

Muiz

5 kOmEn:

  1. miss galaxy berkata...:

    alamak si kecik MUIZ..
    aiyooo namanya serupa dgn seseorg la...hehe
    comey2 semuanya

  1. rizz berkata...:

    tomeynye dak tecik tu huhuu

  1. si TOmbOy berkata...:

    bila kah kamoo pula nk bg kite anak buah.....
    adakah hasil perkahwinan mu dgn nenek kebayan..lareeekkkkk

  1. aiZouL diSiSi... berkata...:

    adek:
    muiz buah ati nenek

    nuar:
    comel mcm cekgu kah?

    rizz:
    thanks puji cekgu

    tomboy:
    diam la