Temuduga ILP..

10 Disember 2008
sebelum interview


Salam semua..

Alkisah cerita baru2 ni aku dpt pngilan interview utk smbung Diploma di Institut Latihan Perindustrian (ILP) Kuala Langat, Banting. Actually sebelum ni aku hanya ada sijil kemahiran tahp 2 dan 3 sahaja.UiTM dulu hanya sekerat jalan. Tak habis pun.That y la hanya layak menjadi pengajar sambilan di IKTBN sepang ni..

ber balik pada cerita, aku ditawarkan krsus Multimedia Interaktif. cuma setahun setengah, tak la lama kan. Kalau smbung kat U mahu 3 tahun di habiskan tu. Pada masa yg sama aku juga dapat tawaran utk melanjutkan pelajaran secara part time di space UTM. krsus Diploma Sains Komputer (multimedia). Tapi faktor kewangan aku tolak mentah2..gitu kekdahnya.



semasa interview tak de pic ok..nak mampos kang kena reject plak..Alhamdulillah dah lepas semuanya. Insyallah ada rezeki sambung la belajar tu nanti..tungguuuuu...

6 kOmEn:

  1. sat sat...tertarik plak mata pada karpet itiu :D

    gud luck aizoul! :)

  1. AniS GalaXy berkata...:

    bile kat sana jgn la kamoo terlalu asyik dgn duniawi
    ingtlah tujuan utama mu ke sana
    menimba ilmu

    renung2kan dan selalu beramal.
    eh betul ker
    kalo salah pedulikk

  1. z o u l berkata...:

    nuar:
    bukan karpet la nuar..tikar mekuang tu..hahahaha..

    thanks nuar

    adek:
    sambil myelam sambil minum air..
    fikir2 kan lah
    slmt bramal

  1. rizz pon nk amik coz multimedia lah..leh jd grafic design lak.mmmmmmmm

  1. z o u l berkata...:

    jom jadi grafik design..

  1. Saiyuki91 berkata...:

    aku mnat gler dlam bdang multimedia ni.. tp mslah nyer kputusan spm cam papetah.. susah nak dpt bdang aku mnat ni.. tp alhamdulillah la.. aku berjaye dapt tawaran lnjutkan kan plajaran kat ilp kuala langat dlam bdang multimedia interaktif blan 7 ni.. x sabo aku nak blajo.. hehe I LOVE ANIMATION! hahaha!!