Bila nak pindah umah....

12 Januari 2009
Salam...

Ni la keadaan nya kalau nak pindah umah..barang punya la byk..mcm mana la gamaknya aku nak sumbat dalam keta si pojie tu..kekdahnya pojie yang akan hantar aku gi ILP tu nanti (14hb ni)...

Thanks pojie..huhuhu.mula2 cik anis nak hantar aku.tapi atuk dia sakit kat kg.so tak dapat la dia nak hantar aku ke sana (ILP)

letih betul nak berkemas..sampai tak tidur aku berkemas..letih nya..tak per la sekali skala kan


file2 dan nota2
buku2 aku
mcm2 ada..seleraknya
baju yg tak vogue

rimas nya

sudah kemas
sekian

5 kOmEn:

  1. kemain mcm tongkang pecah! :p

  1. rizz berkata...:

    haha class kan blambak gtew bju nk dkemasnye:p

  1. sekius me..
    berat muatan 5kg pertama adalah foc..
    setiap 1kg seterusnya adalah RM50
    pls take note eh..
    muahahahaha!!!

  1. nuar n rizz..
    harus lah..tu bru sket tau..
    kikiki..

    pojie..
    thanks a lot ek..
    ko ratu hatiku...tetiba

  1. [yAN!e][pUTraJAya] berkata...:

    uish
    ada bantal sinchan la

    hhehehhee

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥


    *********************************