Karnival Sukan ILP Kuala Langat

21 Februari 2009
Salam..
Tarikh: 17 Feb 2009 (selasa)
ILP Kuala Langat
Kisah dari sini di sebarkan seantaro dunia..wahhh, mcm la org luar negara baca blog aku ni..ada aku kesah..thanks kpd semua pmbaca setia ok..
tak melalut jauh..kita teruskan dgn agenda kita arini..hari tu majlis perasmian karnival sukan berlangsung dgn jayanya..zoul just masuk perbarisan dan sukaneka aje..
sukan2 kgemaran zoul seperti renang berirama dan gimnastik tidak dipertandingkan. maka zoul tak dapat join mana2 sukan yg dipertandingkan..alhamdulillah ia berjalan lancar tanpa sebarang masalah..
sukan ni akan berlangsung selama 3 minggu..antara acara yg dipertandingkan ialah bola sepak,tennis, ping pong, congkak, catur, dart, batu seremban, bola jaring, futsal dan lain2 lagi.
diharap multimedia akan menjadi juara utk semester ni..
Sekian















8 kOmEn:

  1. sitekateki | dD berkata...:

    melatops ualls bersukan...
    atlet katanya...
    ke jadi maskot jewwww...
    ekekekeke...

  1. sukaneka yew...zoul dah cam org pas spm dah tuh...keke

  1. rizz berkata...:

    hahah kemain nk renang berirama lg hahahhah

  1. M[u]sL[!]NdA.. berkata...:

    mcm ku knal ajew slah sorng dri dak2 skan 2..

  1. M[u]sL[!]NdA.. berkata...:

    npew mymbuk jew yng sorng 2...

  1. Nadzrah berkata...:

    woah!
    semangat kesukanan sungguh!
    bagus2!
    heheh

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    ewah....
    bersukan bagai
    mcm kanak2 tadika jer kan

  1. Tanpa Nama berkata...:

    wah2 soronok nampak...
    boleh menang ker...
    from k-rol cadd senibina 07/08