Kelas Tadika versi Diploma

26 Mac 2009

Salam semua...

Entry ni bkisar tentang kls aku kat ILP..kali kelas aku ala2 tadika..tapi lain sket sebab tak der mainan dan mknan tghari..huhuhu..

Kami dibahagikan kepada 20 kumpulan..setiap kumpulan ada 3 ahli..kami di tugaskan untuk membuat modelling..bukan model catwalk ala2 tyra banks tapi modelling 3D..kami diberi dawai dan plastesin @ tanah liat serta water color...

so itulah beberapa hasilnya...tgklah sendiri..

5 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    wahh kreatif msing2 men tnh liat ekekeke

  1. DERiAcomei berkata...:

    Asalammualaikum..wah dh lama gile x pgang plastesin..teringt wktu dedulu...kreatif jugak korang ni yer.....cicak tu lawalah hahahaa

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    yg duk dlm ini clas pun kanak2 rebina kan...huhu

  1. aBg keChiK... berkata...:

    rizz: kreatif la gak

    deriacomei:dulu ambik art n design eh

    anis:nak ngata abg r tu..siap dia

  1. CoOkiE MoNSter berkata...:

    sangat kreatif la korang nh..kiut je cicak tu. haha