Bila dah tak ada kerja...

12 April 2009
Salam hujung minggu...

Aku menghabiskan hari Sabtu akan dengan sesuatu yang berguna..berguna kah? mari kita lihat gambar-gambar di bawah ini. Tu dia berkemas sakan nampaknya. Sedap mata memandang kata nya. Selepas ini ramai la yang datang berkunjung ke bilik 067 kaedahnya kerana kecantikan dan kekemasan yang ditampilkan

Sekian...


6 kOmEn:

  1. sitekateki | dD berkata...:

    kekdahnya...
    make over la nie...
    deco bersama aizoul...

  1. Remy.com berkata...:

    kekemasan mencerminkan diri, cewwah...

    remy pon nk berkemas lah ni..

  1. rizz berkata...:

    mwahhahha bilik sblum dikemas kemen puaka g wakakaka

  1. haruslah bkemas uols..rmai nak bkunjung kat bilik aku..so kna la jaga sket kan..rmai fan tau

  1. El-Zaffril berkata...:

    Main bowling tak ajak...

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    patot pun blk sblh kemas mcm puaka
    rupanya byk hantu jembalang dtg menyinggah...hehehe

    deco bersama aizoul si abg kechik