Final Exam makin tiba...

31 Mei 2009
Salam..

Ayooo exam dah semakin hampir..tapi adakah aku sudah bersedia?erm..ni wat tak tdo malam ni..uhhh..aku tak tahu apa yang aku belajar semester ni..sekejap jer masa berlalu..dah nak abis satu semester dah..


Final exam dijangka akan bermula pada 8hb Jun 2009 sehingga 20hb Jun 2009..tapi aku hanya ambik 6 paper sahaja..wish me luck ok..semester depan insyallah aku tak akan berada di ILP lagi..berhentikah? tidak lah..besar kemungkinan aku akan terlibat dengan program SLDN..apa tu SLDN? next entry aku cerita ok...








1 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    study2!!!