Old Skul...

06 Mei 2009
hye uols..ni nak kongsi gambar2 old skul aku & family..huhuhu..sgt2 lucu..tapi cute taw..so layan je r...
ni adek aku..msa ni sgt sonok sbb aku dpt adek..dialah satu2nya adek aku dlm duni ni...nama dia Azaharul Afandi..msa kecik sgt cute..dah besar sgt hampeh..kikikiki

ni masa adek aku dah besar sket..tgk paler dia sangat besar..bukan besar kepala..different meaning tu..hahahaha..sgt2 tomey..abg dia lagi comel taw..lareeekkk

ni gambar adek bradek & anak buah aku...yg takde kat sini along & abg de aku (sila abaikan hair style aku time tu)

****kalau ada lagi pic lama2 aku akan kongsikan lagi

5 kOmEn:

  1. chumel2 jeh... :D

  1. abangfaizul berkata...:

    alamak... kenangan la... nantila, faizul pun nak tenyeh la gamba2 lame... abang yang mane satu dalam ramai2 tu?

  1. aloloo tomey rr gmbo sume nii ekekee

  1. z o u l berkata...:

    yer sy thu sy comel..
    hahaha...
    kami org kg yg tomey

  1. Blog Eazy Izzuddin berkata...:

    happy bufday to remy....
    xD
    thanks mengfollow....
    eazy link ea

    btw
    tahniah!...
    ada awards menanti anda di blog eazy izzuddin...
    thanks be my follower..
    sila ambel ea
    =D
    xD

    hehe