One Mission at ILP Kangar - Seni Islam Membentuk Keperibadian Ummah episod 4

29 Mei 2009
Ahad 24 Mei 2009

Hari ini merupakan majlis penyampaian hadiah yang dirasmikan oleh Menteri Besar Perlis Dato' Sri Dr Md Isa b Sabu..majlis bermula kira2 jam 10.30 pagi..

Nasib memang tidak menyebelahi kami...hanya pasukan perempuan yang memenagi kategori Persembahan terbaik..itu tak bermakna untuk patah semangat..mungkin lain kali kami bernasib baik..saper tahu..huhuhu..ayat penyedap rasa sangat

Keputusan:

Kategori Lelaki

Johan - ADTEC Shah Alam
N.Johan - ADTEC Melaka
Ke3 - ADTEC Batu Pahat
Persembahan terbaik - ILP Pedas N9

Kategori Perempuan

Johan - ILP Ipoh
N.Johan - ADTEC Kulim
Ke3 - ILP Kangar
Persembahan terbaik - ILP Kuala Langat



Selepas habis segala acara perasmian penutup kami seperti biasa mengabadi sessi berphotografi beramai2...


Terima kasih kepada Saudari Emma yang datang dari Chuping, Perlis untuk jumpa aku..Emma adalah kwan sekelas aku masa belajar di IKTBN Sepang..dia org Perlis. Dia datang bersama tunangnya..sewaktu aku menulis blog ni aku rasa mereka sudah selamat bergelar suami isteri..tahniah dan terima kasih aku ucapkan..Thanks sebab bagi aku sekotak mangga..huhuhu..shedap sgt..

next entry - perjalanan pulang yang panjang

1 kOmEn:

  1. syaf berkata...:

    UIT..post2 kamu bergitu DASYAT sekali..macam anak dare yg hingin disunting di tasik baraqah katenye...