Badminton la plak...

31 Julai 2009

Salam

Atas kebosanan yang amat sangat aku merajinkan diri untuk bermain badminton di malam hari..venue nya kat Dewan besar ILP..ayooo sgt letihnya yer..terasa diri ini macam AZIZUL SIDEK la plak..huhuhuhu..

Pas abes main badminton aku layan pingpong plak..ping pong ni mmg aku tak reti nak main..ntah sebab apa..TANGAN BANGKU gamaknya..huhuhuhu..selepas sejam lebih melayan bebudak ni main akhirnya balik gak aku..malamnya aku tido dengan keltihan..



tgk tu muka keletihan yang nyata

5 kOmEn:

  1. Cik Wanie berkata...:

    adik,
    nanti kita blh lawan berdua,
    mau ngak,
    kita tgk saper lebih hebat,
    ok x???
    hik hik hik

  1. rizz berkata...:

    da lme xmen ping pong huhuuu

  1. syaf berkata...:

    poyo badahal ko jadik budak milo sajorrr...

    ober plak die kannn

  1. bsukan baik utk kesihatan..
    eheheh~

  1. wanie:
    ada hati nak cabar juara sukma ni
    huhuhuhu...


    rizz:
    jaguh pingpong kah?


    syaf:
    bdk milo ko kater aku
    aku sbnrnya aktif bsukan
    msa ko ada dulu sajer aku xnak tnjuk khandalan aku..
    kikikiki...


    aisumi:
    btul tu..
    kuar peluh mcurah2 tau
    hahahaha...