Iman Hakim akan dapat adik...

29 Julai 2009

Salam semua..

Semalam aku dapat sms dari kakak aku..tetiba jer dia happy kan..rupanya dia mengandung anak kedua..dah masuk 2 bulan..Iman Hakim bakal dapat adik..mintak2 dapat la adik perempuan..Insyallah dalam bulan march 2010 la gamaknya..

iman nak adik perempuan.kalau lelaki nanti iman akan gaduh jer.

Doa-doakan lah semoga kakak aku selamat melahirkan bayi yang sihat dan comel..
ameeennnn...

ni la akak aku.Asmazita nama dia.Iman waktu ni masih kecik lagi.3 bulan kot.aku pon x ingat

4 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    waa so sweet!

  1. syaf berkata...:

    ni kakak ko ke ko ni shimi???

    sejibik...aku hengat tadi ko pakai tudung...kikikii

    tahniah pade ko...
    dapat title mak cik lagi...
    cik ude....hehehe

  1. Farhana berkata...:

    Haah laa.. Kunpius jap.. Kih kih kih.. Macam muka zoul.. Huhu.. =)

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    aiyooo keji diorg ckp itu abg..hehehe
    iman syg tembam mase kecik.
    rambut ttp sama ek..hehe

    tahniah buat kakak
    tahniah jg buat pakcik..hehe