Lentera Aidilfitri Aizoul lagi

29 September 2009
Raya setahun sekali je..so apa lagi SAKAN la menghabiskan cuti2 yang adoo..kali ni aku pi beraya ke JENGKA 19 kekdahnya..gegeh ni merempit..

Motif utama nak ke rumah MADY..terlanjur itu gi r skali rumah EX SCHOOLMATE SMTT (sek men Teknik Temerloh)..ada yang dah hampir 9 tahun tak jumpa..dah beranak pinak n perubahan masing2 begitu ketara..Aku?biasa sajo...malu r..

Bila dah jumpa tu macam2 la dibualkan..mula la bukak cite itu ini..sgt lucu mengimbau MEMORI 1999, 2000..huhuhuhu...harap korang akan terus menjadi KAWAN aku hingga akhir usia...

tu dia masing2 dah berkejaya..aku?NAN ADOO..actually yg tgh tu je SCHOOLMATE aku POKJAK

pose kat sofa baru

spek pinjam

with YUS yang rupawan

tu dia wat2 malu plak

Mady, Sham n Zoul..depan tu anak buah Sham

Sham, Mazlan n Zoul

ni bukan anak Sham ok..dia masih BUJANG ok..tetiba promote..


Siti Rosnita n anak sulung nya..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni plak masa aku pi beraya rumah kwn aku sejak darjah satu lagi..dia pun dah ada anak..Comel siot anak dia..geram aku..


ayah penyanyang

nama kite Nur Alisha Qaisara

3 kOmEn:

  1. farish H berkata...:

    hehhe esem lak bpknya opss

  1. QieFLy si Dolce berkata...:

    huhuhu.....yus mmg cantik dari azali lagi....

  1. pic ko pakai spek sgt poyo!
    waakakk!!
    btw ada 2 insan sudah menambat ati ku..
    xkisah walau aku tpaksa jadi mak tiri utk salah sorg anak dia..
    hahahah!