Ramadhan + Kelas SLDN + Shooping = NAK RAYA

15 September 2009
Salam

sebelum tu bagi aku wat regangan otot dulu..senang sket nak menaip...1 2 3 4 ..8 lagi..


Sedar tak sedar kite dah hampir ke penghujung Ramadahan..alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi dikurniakan nikmat yang berterusan..ahad ni kite dah beraya..masing2 semua dah excited menunggu lebaran..tak terkecuali zoul disini..

Entry arini nak ceritakan kisah2 Ramadhan yang lepas2 dan kelas sepanjang bulan puasa..macam2 ragam dan gelagat sepanjang bulan ni..ada yang lucu, ada sedih, ada yang gembira..huhuhuhu...Paling best bila berbuka ramai2 satu rumah..wlaupun mkanan yang ada tak seberapa tapi ia amat bermakna bila berbuka ramai2...

Paling lucu bila bangun sahur..masing2 kalau kena kejut sahur wat mcm2 memek muka..muka merapati kematian r, muka nak kena PENAMPO r, muka sengal. r.lucu giler..kahkahkahkah...walau aku je yang kena masak utk housemate waktu sahur aku tak kisah sebab ia menambahkan pahala aku di bulan mulia ni..huhuhuhu..

so layan pic bawah ni..

tu dia tukang masak merangkap tukang bebel bersama puteri arora beradu bersama masakan IKAN KEMBUNG MASAK MERAH KETUK2 KUALI

IKAN KEMBUNG MASAK MERAH KETUK2 KUALI

ni plak TOMYAM AYAM AIR TANGAN AIZOUL BANDAR SERI PUTRA, BANGI SELANGOR DARUL EHSAN... mampu sebut satu nafas

Abg Long bersama masakan AYAM GORENG PAKGUARD..knape pakguard?rahsia...

nie la gelagat sebelum berbuka..i like

=============================================

KFC Kajang
Zoul feat Ash & Komeng

Masa ni tak ingat la tarikhnya..yang pasti aku & Ash ke Kajang untuk window shooping..sambil tu aku ajak ex-clasmate aku Komeng berbuka sama kat KFC Kajang..kami bertiga je masa tu...tapi kire OK la walaupun tak ramai berbuka sama...so enjoy r gak

yang pakai topi tu ASH & baju merah tu KOMENG...dua2 NOT available kot?

pose TAK SEDAR DIRI dari tuan tanah..ko ADO?

================================================

Kisah Weekend plak
Shooping bersama Kak CT dan Mady

Area Jln TAR


tu dia kereta RAMAINYA..ni jalan sekitar LRT Bandaraya..kalau aku fengsan ni..

setelah dihitung dan dikira seBANYAK 23 JUTA telah bershooping pada hari itu..***matilar PROPA

tgh tunggu apa ni ABANG oi? ABANG ker?

DUTA pusat pakai HARI-HARIKU

KAMI bukan BOHSIA

MANJA ke x?ANDA MAMPO?

============================================

kat bawah ni semua gambar kat kelas SLDN

****tgk je la ek..malas betul aku nak taip







SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRI SEMUA

4 kOmEn:

  1. sitekateki | dD berkata...:

    motip gi shopping x ajak dD...
    mencik tawwww...
    korg cam sisihkan dD jewww skang nie...

  1. duta HARI-HARI katenyer...sian mady =P

  1. farish sinclair berkata...:

    kim slm kat komeng hahaah

  1. al-mankaraqi berkata...:

    Selamat hari raya, maaf zahir batin!