Jalan - jalan kat Putrajaya

17 Oktober 2009
Salam..


Baru2 ni aku dan kwn aku ke Putrajaya untuk konvokesyen Mady..so dah alang2 kesana tak sah kalau tak merayau sekitar Putrajaya..antara tempat yang aku redah Masjid Baru dan Alamanda..saksikan la kecantikan masjid tersebut..sejuk mata memandang..jgn lepaskan peluang utk berkunjung ke sana..



pemandangan pintu masuk

dewan solat yang luas dan tidak berdinding

kubah yang sgt unik

tempat wudhu tingkat bawah

kwsn sekitar masjid


apa lagi pose la..matilar


kenangan depan masjid

jemput makan mee kari..

6 kOmEn:

  1. farish H berkata...:

    da lme siott x kesana heheee

  1. sitekateki | dD berkata...:

    malatops pose2 ualls kat masjid tu...

  1. ohhh aku masih xbkesempatan nk gi masjid baru nih!

  1. Wawa_Nadwa berkata...:

    cantek nya pemandangan itu.
    tu mesti edit kan.
    hiks!

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    x sangka masjid baru tu lg cantik.
    pakcik kalo setakat sggh nk snap pic baik x yah..

    cube la bwk2 bersolat ker kat situ..hehe
    opsss...adek mu dah lama x lazer nie.

    yg penting pic pakick semua cantik kerana edit..
    muka pakcik x menawan pun...hehe



    MISS U SO MUCH BRO..!!
    sayang abg

  1. Cik Wanie berkata...:

    hik ik ik,
    lawanyer gambar2 ko nie zoul,
    i like!!!!