Sesekali kita wat HAVOC kat tempat awam...

26 Januari 2010


Salam...

Cayalah..gathering mini tapi punya lah havoc..nak tahu sebab apa?Puteri dari Kedah turun singgahana semata2 menemui fan2 cilik beliaw..ko adoo fan?soalan ni sila jawab...puteri yang di maksudkan ialah Sharipah Wanie (sajer tambah2 nama) huhuhuhu..


 segmen ini ditaja cik wani dan puan aminah


Bertempat di KFC KL Sentral pertemuan yang dirancang dari 4.30ptg hingga malam..huhuhuhu..aku paling awal datang bertemankan Syaf..antara blogger yang hadir ialah Kak Heze, Wawa, Ajim, Anuar, Remy, Nemo, Rizz, dan beberapa rakan baru seperti AJ, Orangelili, Nono dan Lee..sory kalau ada yang terlepas tulis...


 kwn pling tintong sentiasa di sisi


Kalau dah berkumpul tu mcm2 la berborak kan..sgt2 HAVOC kalau kami dah bergabung..huhuhuhu..thanks semua sebab menceriakan hari2 ku..LOVE U SO MUCH




 tu dia fan2 cilik..cilik kah?


barisan bloger2 yg tegar..bukan tegang..awas lo





aku bersama umi yg gonj..opsss
 



3 bloggerwan senior...yeke?
 



havoc tak?



takde sape yang boleh pisahkan kami..



bersama mama CEO SNS ANGGUN

7 kOmEn:

  1. tengku_fir21 berkata...:

    naper aku tk dijemput

  1. paling mahal gbr dengan CEO tu...hahaha =D

  1. Hezesuze berkata...:

    ummi yg gonjeng....huhu mak suke nok! hahaha

  1. aZizoL berkata...:

    len kali aku nak join bley??? dgn adik aku skali..

  1. Cik Wanie berkata...:

    Wakakakakaka,
    sharifah sudahnyer,
    ko ader????
    wakakakakaka....

    really miss that moment:)
    hihihihihi....

    nanti kita jumpa 16hb Mei ok:)
    luv n miss u alwaz dear:)

  1. nono berkata...:

    yuhuuuuu...tenkiu sbb ingt lg name ai...terharu tauuuu...hehehe

  1. farish H berkata...:

    bloggerwan senior?> wakakak keji