Korang tahu pasal myfriends2u.com?

15 Mei 2010

Salam..

Meh rapat2 sikit..aku nak cite sket pasal satu laman sosial terbaru buatan tempatan..Myfriends2u.com alternatif kepada laman popular Facebook..Pelancaran laman web ni baru2 ni disempurnakan oleh Menteri Belia dan Sukan. <===click Aku dah mendaftar beberapa minggu yang lepas. 

So apa lagi ditunggu. Cepat2 la daftar. Nak tahu apa perbezaan dan keistimewaan laman sosial ni join je la. Jgn lupa add aku http://myfriends2u.com/aizoul/

 


5 kOmEn:

  1. 'AQILAH berkata...:

    malaysia punye? wow...tak tahu...thanks, sekarang nak cube :)

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    Wahh memacam skrg nih!

    Love,
    PojiePooh Abdullah

  1. z o u l berkata...:

    aqilah & pojie: try la ..mna tahu best..meriahkan suasana

  1. KiFli MaLLy berkata...:

    btol tu pojie skang ni macam2....semua orang nak comes with new development.... :P

  1. Mahamahu berkata...:

    aku dah masuk dahh add cari lah aku mady83 ok hehhehehe...