Kalau aku dapat...

10 Julai 2010

cantek ke uols?bukan aku la..kereta itew..aku snap pic ni masa hari last aku kat company tempat aku prtikal..hanya mampu bergambar sajo..nak beli tak mampo...

8 kOmEn:

  1. ~ ReD ~ berkata...:

    uihhh.kereta sapo la tuuu???O_O

  1. AniS GalaXy berkata...:

    wah...
    cantik kete nie di makeupkan
    abg....sediakan duit cpt.
    angah nk jual Gen2 dia. dia tolak kat adk..tp x berminat..hehehe

  1. Edy Ramanov berkata...:

    wah, insyaALLAH mesti cikgu aizoul ada rezeki boleh kereta tu punyer.
    edy doakan.
    Blog Edy Dah Umur 3 Tahun!

  1. QieFLy si Dolce berkata...:

    wahhh engko bukan main lagi posing mcm tu kannn...

  1. Cik Wanie berkata...:

    cantik okeh kete tue,
    mana tau rezeki ko dpt beli kete mcm tue atau lebey baik...

    aku doakan utk ko okeh:)

  1. MahaMahu berkata...:

    verangan sajooo.. tapi insyallah kalau rajin usaha rajin keje leh dpt cita2 ni....

  1. Hezesuze berkata...:

    ishh kete idaman akak tu....tp akak suke kaler black...huhu

    smoga impian jd kenyataan ye...akak doakan uols dpt kete itu bleh ar bawak akak jenjalan...hehehe

  1. syaf berkata...:

    wow smart