Fiesta Bera 2010

10 Ogos 2010

Salam semua...
Lama tak update citer..Bz sket.Almaklum la balik kampung.Ada je benda yang nak buat.Baru2 nie ada satu event kat tempat aku FIESTA BERA 2010..Ala2 jom heboh tapi tak la sebesar jom heboh.Mini2 je tapi macam2 la aktiviti yang dianjurkan oleh urustia. Antaranya pertandingan FUTSAL, PANCA IDOL (karaoke), pameran, jualan dan macam2 la pertandingan dan KONSERT PANCAINDERA.

Aku mgedik la join pertandingan karaoke. Tapi haram tak dapat ke final. Ni la 1st time aku join pertandingan karaoke. Dengan takde persediaan nya, masalah CD tak bleh run nya. Tapi aku kira ok la, takde la teruk mana aku nyanyi.hahahaha..bantai lagu KASIH TERCIPTA. Mula2 nak bawak lagu PERPISAHAN. CD plak wat hal..tak pela ni pengalaman pertama. Yang dapat ke final suara mantap2..meleleh airmata aku dgr. Kagum sungguh...Juaranya lelaki..persis AMY SEARCH tapi suara meremang bulu roma aku dgr. Menangis kalau korang tgk. best & dasyhat giler dia tarikk n main feel..

Fiesta berlangsung 3 hari 2 malam. Konsert dari penyanyi dan pelakon terkenal seperti Fazli Zainal, Alyah, Dafi, Hattan, Azza Elite, Ery Putra, Kamal Adli, Intan Ladyana, Syed Ali, Razali, Hairi anak wayang, dan beberapa penyanyi baru. Roslan Aziz dan Amyza Adnan jadi pengacara malam tu. 

So layan je la gambar2 ek...





























1 kOmEn:

  1. aizatshafiq berkata...:

    fuyooo....
    masuk paper la...
    hehehehe....