Reunion SMTT @ Hotel Seri Malaysia Temerloh

31 Ogos 2010
Jumaat 27 Ogos 2010
Hotel Seri Malaysia Temerloh
Majlis Berbuka Puasa @ Reunion SMTT

Salam semua..
Tak sabar2 nak raya kannn..aku pon sama. Banyak kerja kena buat. Nak kemas rumah, deco rumah, nak pasang langsir, nak buat kek..opsss ye la ko. hahahaha..eh entry ni bukan nak citer persiapan raya tapi kisah beberapa hari lepas.

Meh rapat sikit nak citer ni. Aku SPM 2000 Sek. Men Teknik Temerloh, maka dengan itu kami bebudak yang tak berapa nak muda ni buat la reunion kat Hotel Seri Malaysia Temerloh bersempena dengan cuti Nuzul Quran.. walaupon beberapa kerat je yang datang..

Yang tak ramai tu la meriah uolss..masing2 dah lama tak jumpa kann. Macam2 la citer yang kluar. Dah beranak pinak, kerja bagus2, bekereta besar. Aku? Nan adoooo..hehehehe..insyallah coming soon. Ada yang sanggup datang dari jauh..maceh2..Meh layan gambar2..

thanks to penganjur Mr Man PKA

 ni wakil kls AUTO..aku & Luei
 wahh Luei..clust dah ada VIOS
 Aku (AUTO) , Sapuan (ABM) & Luei (AUTO)
 Monoi (KFL), K.E (PPU) & Luei (AUTO)

Luei & Beger (PKA)

 mula2 sampai

 kaum hawa
 Nan & Monoi
 masing2 tak sabar nak melahap
 Duan (PPU) sekeluarga
 Org kuat majlis Man Kecik (PKA)
Bege , Oli (KFL) & Nan

1 kOmEn:

  1. MahaMahu berkata...:

    Wah bestnya.. knp semua nampak makin berisi ni mcm aku wakakka tanda sihat tapi satu jer tak berisi tuan tanah wakakkaak..