Majlis Pelancaran "Kampung Wifi" kat Gua Musang

30 Oktober 2010
Salam semua...
Bertarikh 25 Okt aku bertolak ke Gua Musang..Kira2 4 jam perjalanan dari KL sampai gak ke Gua Musang. Sampai2 pekena dulu nasi ayam Gua Musang. Licin kami bedal..lapar sangat kan...hehehe..n then trus gerak gi site kat pej KESEDAR Sg Terah, Gua Musang

Sampai2 nothing happen kat site tu. Dalam hati aku betul ke event ni nak wat kat sini. Hujan dah mula turun dengan lebatnya. Kiteorg tggu je la sementara khemah sampai. Tunggu punya tunggu sampai ke senja tak sampai2. Masing2 decide balik ke tempat penginapan je la. 

Oleh sebab tarikh yang sama dengan penamaan calon dun Galas hotel fully book. so kiteorg tido kat Pusat Jalur Lebar Komuniti Gua Musang je. Tido atas carpet je uolls.. Dalam 4.30 pagi aku dikejutkan dengan kedatang boss aku. Pepagi tu kena pasang bunting kat sekitar site. Tapi khemah tak sampai2. Balik PJK semula sambung tido.. Bangun2 mandi & bersiap. Nasib baik event start kul 2 ptg. Berhempas pulas siapkan backdrop, tiup belon, siapkan gift bag dalam masa tak sampai 5 jam.

Everything berjalan lancar n berjaya mencapai matlamat. 1st event aku yang sangat2 fun n memenatkan..alhamdulillah..

 








***next event may b kat SABAH..tungguuuuu...

3 kOmEn:

  1. Abu Uwais berkata...:

    sekarang ni lg untung duk kg dr duk bandar

  1. DanieL AdiE berkata...:

    wah! best gile kg nie!

    ~ DanieL AdiE ~

  1. Mahamahu berkata...:

    perasmian di buat oleh Zifi baik punya ker...........