dah 500 entry rupanya..

23 November 2010

Alhamdulillah..sedar tak sedar dah 500 entry sepanjang aku berblogging..walaupun aku ni seorang yg malas nak update..dengan sokongan korang aku masih lagi bernyawa..AKU LELAKI BIASA terus ke bermaya. hehehehe..

Aku sedar aku hanya bloggerwan biasa yang tak punya apa2..chewahhh..aku cuma ada kalian pembaca yang sgt2 aku hargai..syg korang sgt2

Sebagai tanda terima kasih terimalah lagu ini khas untuk semua..muahahahahahahah...

Hijau Daun – Setiap Detik

Setiap detik
Engkau yang dalam mimpiku
Setiap siang malam menggangguku
Tak lelap tidurku karena dirimu

[*]
Setiap waktu
Engkau yang selalu menghantuiku
Tak pernah lari dari fikiranku
Tak mau hilang dari ingatanku

Tahukah engkau
Saat gelap datang
Aku masih mencarimu
Engkau dimana

Kembali ke [*]

Tapi mengapa saat ku terjaga
Kau masih tak disampingku
Sampai kapankah aku menantimu
Selalu menantiku

[**]
Setiap detik aku memikirkanmu
Setiap detik rindu meracuniku
Setiap detik teringatku padamu
Setiap detik apa terus begini

[***]
Ku mohon dengarlah rintihan hati ini
Yang ku curahkan seraya ku bernyanyi
Sampai kapankah aku terus begini
Ku harap kau 'kan kembali kepadaku

3 kOmEn:

  1. MahaMahu berkata...:

    tahniah...

  1. Hezesuze berkata...:

    tahniah! akak baru jek 400++ nie ...haruss kejar uols nie hahahha

  1. z o u l berkata...:

    thanks miss jumbo

    k.heze: kejar yg ribu2 tu kak