Shout Award 2010

23 November 2010
Salam semua..

Sehat ke?bagus2..teruskan bersenam yer..jgn duk berFB n blog jer..skali skala kuarkan peluh tu..baru2 ni aku gi award yg baru menjangkau 2 tahun penganjuran nya iaitu SHOUT AWARD..aku berpeluang merasai kemeriahan atas ajakan housemate yg bjaya mdptkan 4 tiket masuk STANDING ZONE.. beliau yg dimaksudkan ialah hencek jumbo kiter mahamahu..

Aku gegeh gerak balik dari Pahang..kebetulan aku bercuti raya haji sehingga Ahad..setelah diugut oleh hencek jumbo aku kena pulang awal.hehehehe..jgn marah la..so apa lagi, sampai2 KL aku terus terjah saloon derick n team buat rambut banduan..dah setel buat rambut terus balik Bukit Jalil nak prepare baju. Pakai sajo baju yang ada. Match kan apa yang patut kan..

Turut join ari tu Raihan n Yaser. Sampai2 stadium dah penuh umat manusia n artis2 tgh melaram atas purple carpet. Setel posing bagai terus masuk stadium putra. Lama gak nak menunggu event tu start. Sementara menunggu tu duk borak2 n snap pic.

Opening act memang gempak giler..penari2 terbang2 n stunt n then Faizal Tahir perform lagu secara medley..memang superb..kalau tgk kt tv sure tak best. Paling best bila Zizan n Johan nak umumkan pemenang. Dorang sempat wat lawak sepontan yg memang kelakar giler..hahahaha..Tahniah kepada pemenang terutama Yuna. Walaupun Tok T kalah aku faham je propaganda media prima ni..kikikiki..Takde sape bleh kalahkan Tok T dalam ati aku..hahahaha..

Peristiwa yang paling aku tak bleh lupa Noh Hujan terjun stage n disepak oleh peminat waktu nak naik balik stage..tahniah n padan muka beliau..haahahaha...Btw memang performance sgt2 gile vavi bestnya. Matilar fan2 hujan n bunkface yg menari mcm org kena sawan smpai tolak menolak tu..korang mmg teeeeeeeetttt sgt..






















3 kOmEn:

  1. ::FAIZ:: berkata...:

    gambar terbaiklah

  1. DanieL AdiE berkata...:

    peh!! SMART BAJU YUNA!

    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/we-should-be-thankful.html

  1. syaf berkata...:

    wah bestnye kowang