takde semangat

31 Mac 2011
sejak akhir2 mcm2 terjadi dalam hidup aku. Aku jadi tak semangat dan moody. Aku mudah sakit, ntah nak blogging pun dah takde mood n semangat. nak kerja pun rasa malas je. ok lah lain kali la updated kalau semangat tu ada.


7 kOmEn:

  1. Cik Wanie Ghani berkata...:

    x maulah mcm tue adk,
    setiap apa yg sdg berlaku pasti ada hikmahnya,
    aku tahu ko kuat,
    kalau ada masalah yg nak dikongsikan,
    ko tahukan nak cari kat mana?
    hurm...

  1. osHin berkata...:

    chaiyok!! chaiyok!!

  1. cimocimo berkata...:

    relax ok..
    take a more rest and the one thing is important u need to take a medicine with the right time..
    so funny the picture..that's mean u r so ting tong..***sambil meletakkan kaki di piano..

  1. cimocimo berkata...:

    relAX la..take your time ok..take a good rest..and the most important one is take ur medicine at the right time..****sambil mengangkang kaki ke atas piano(speechless)***

  1. buDak ITam berkata...:

    biasa la...dah senja2 ni kan..:)

  1. yana berkata...:

    sabar ok...
    jgn pk sgt sakit tu.. be hepi..
    ko ada kwn2.. ada fmly..
    saket 2 penghapus dosa..
    rehat ok sementara 10hb ney...