Selamat Hari Pekerja 2011

01 Mei 2011
Salam semua..



Selamat bercuti semua, seronok kan cuti semua...Bukan pekerja je yang bercuti 1 Mei ni tapi budak sekolah pun cuti gak. Tadi gi jejalan kat KL punya r ramai org..Dikesempatan nie aku nak ucapkan SELAMAT HARI PEKERJA terutama kepada semua pekerja  iFame, MSD dan semua yang bergelar pekerja. Kerja la dengan tulus ikhlas dan jangan ponteng kerja ok. heheheheh

2 kOmEn:

  1. Mah@Mahu berkata...:

    Untuk koi ker ucapan ni terima kasih lah selaku pekerja terbaik dan menerima anugerah pekerja terperasan sekali opsss..

  1. ::FAIZ FARISH:: berkata...:

    selamat hari buruh