Persiapan Aidilfitri

21 Ogos 2011
Salam..

Tinggal 9 hari lagi umat Islam akan menyambut Aidilfitri. Tak sabar rasa nya. Persiapan aku ala qadar je. Cuma belum tukar duit kat bank utk duit raya & beli baju melayu. Yang lain ada la beli sikit2..Jangan duk membazir beli barang2 yang tidak perlu. Islam kan galak kan kita bersederhana dalam semua hal. Selamat berpuasa semua..



4 kOmEn:

  1. ::FAIZ FARISH:: berkata...:

    tu duit raya utk aku kan?

  1. Farhan Ismail berkata...:

    x bli pape lg..just bli flippers je...huhu..arap smpat... jom singgah sini..
    http://asaktor.blogspot.com/

  1. Cik Wanie Ghani berkata...:

    jgn lupa duit raya utk kakak yer:)
    hihihi

  1. Wawa_Nadwa berkata...:

    nak duit raya yg ujung sekali tuh. jumlah besar okay. haha!

    header hang tu rasa nak picit2 je. kecik sgt!
    hahahah!