Riang Lebaran part 1

10 September 2011
Salam..

mood raya lagi kan..aku ni agak lambat utk updated kisah raya aku. Ok ni aku kongsikan peristawa 1 Syawal buat tatapan semua...


1 Syawal aku just duk rumah menunggu saudara mara dtg beraya di rumah kami. Kemeriahan jelas terpancar di wajah kerana masing2 telah mengepow duit raya dari aku. Mentang2 la aku dah kerja. So nak tak nak dgn ikhlas aku bagi duit raya utk semua..hehehehehe...



iman emir airil
4 anak buah aku




wann & mak
abg de & mak


abg de sekerluarga
alang (adik bongsu) & abg de
bersama abg de
my luvly mak JAMILAH ABD RAHMAN
Kak Teh sekeluarga
with Kak Teh - Asmaniza Osman

with Kak Ngah - Marhana Osman
with Kak Long - Hasmah Osman
adik beradik ada 7 orang
anak2 buah saya ada 10 org - Amirullah, Amirul Fitri, Saidatul Nazlia, Zulhilmi, Iman Hakim, Azira, Ayuni Najwa & Alieya Shuhada. Tiada dalam gambar Iman Emir Airil & Qisya Qairina
 with Iman Hakim
 Kak Ngah & Abg Ngah
 Kak Long sekeluarga (Abg Long xde dalam gambar)
Kak Ita sekeluarga






I LOVE U ALL SO SO MUCH


2 kOmEn:

  1. ::FAIZ FARISH:: berkata...:

    aku raya pertama pg ziarah kubur n rumah saudara....

  1. ^ Uncle Syaf ^ berkata...:

    meriah raye...kerongsang bapak besar...tak de lagik besar dari tu ke? :p