Rumah Terbuka Aidilfitri 2011

22 September 2011
Salam semua..

Sehat semua?sy ok la alhamdulillah selepas balik dari oversea ni.Walaupun sakit tekak sikit, itu normal la..hehehehe..Aku nak berkongsi kisah rumah terbuka kami 4 beradik..hehehehe..mady, haikal, yaser n aku. 

Alhamdulillah apa yang dirancang sgt2 berjaya wpun terdapat kekurangan yang tidak dapat dielakkan. Tetamu tak putus2 dtg bermula jam 2 petang hingga 10 malam. Penat terpaksa dilupakan demi rakan2 tercinta. Walaupun masak dua kali kan..hehehehe..ramai yang memuji air tgn kami budak2 bujang ni.

Insyallah tahun dpn rezeki lebih akan kami buat lagi

menunggu kehadiran tetamu
gegeh menyediakan juadah rumah terbuka
penyediaan tempat dan masakan
antara makanan yang dihidangkan

mee sup kebabom air tgn Mady

thanks dtg Ilah dan pasangan
rakan sekampung
kwn2 ILP
kwn2 SMTT
thanks dtg yer
Eid dan housemate

Abg Amir terima kasih sbb dtg
ceriakan...suke2

barisan jelitawan

si manis 18 
ex2 student aku

ex IKTBN & ILP aka ex student aku

6 kOmEn:

  1. ^ Uncle Syaf ^ berkata...:

    gambar aku tak de pun...hu3, cedih

    :P

    sebagai balasan ko kene bagi ole2 yg paling special untuk aku dari chine. ko x aku x nak datang open house kau & aku akan angap ko Pembelot Negare sampai bile...ha3 :P

  1. z o u l berkata...:

    syaf: gmbr ko sama skali TIDAK mnaik kan rating pembca blog aku..sila tlg fhm..lagipon ko klihatan sgt miskin dgn bpakaian compang camping dtg ke majlis org..ko la manusia yg xde masa dpn..lalalala

  1. seronoknya.. murah rejeki bagi kengkawan makan ek... semoga murah lg rejeki akan datang ek

  1. hafrawiey ozakawa berkata...:

    best dpt beraye dgn kwn2 kn..

    follow back

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    nih masa bila pulak ada rizz bagai.. aku pulak tadek.. nih ko buat hari yang lain ek

  1. z o u l berkata...:

    pojie: ari yg sama la pojie..rizz smpai pling lmbt..sory x masuk gmbr ko sbb gmbr byk sgt x smpt nak edit