MANIA..adakah penonton turut menjadi mania?

03 April 2012




Salam..

Dah agak lama aku tak menulis di blog ni. Rasa nya dah berbulan2 kot. Tak pe la kan. Kalau ada yg masih ada nak baca Alhamdulillah .. tak nak sudah. Mcm tu kan

Mesti ramai yang dah saksikan 3 minggu konsert pengenalan MANIA kan. Ada yg suka & ada yg tak. Tak tahu la Astro mampu mencetuskan fenomena mcm AF dulu2. Kite saksikan je la 3 Produser Muzik yg tak perlu diperkenalkan lagi dalam industri muzik serantau. 

Mampukah produser mengubahkan penyanyi2 ni menjadi SUPERSTAR? Tunggu je la.. 

Yang aku tahu konsert Sabtu ni akan menyaksikan sessi lain dari kebiasaan penyanyi2 Malaysia. Saksikan la kalau berminat di Astro Ria jam 9.00 malam

Apa yg aku tahu artis2 mania akan menyanyi lagu berikut:


  • Stacy - Toxic
  • Akim - Hey Jude
  • Alyah - Tanpa Kekasihmu
  • Shila Amzah - Hatiku Milikmu
  • Adira - Laguku Untukmu
  • Jac - Terukir Di Bintang
**hanya beberapa nama je..yg lain belum di updated..

1 kOmEn:

  1. adriea berkata...:

    akak tgk gak konsert mania.. tp tak paham sgt mcmana dorang bertanding. tengok pon sbb nak tgk dorang nyanyi jer.. hehehe