1 Azam bersama Dato Siti Nurhaliza

07 April 2012
Salam

Sabtu cuti kan so penuhi la dgn aktvti yg boleh dikatakan berbaloi..seronok dan teruja Dato Siti Nurhaliza nak datang Temerloh. Memang fan dia dr awal kemunculan nya.. 

Ok diringkaskan cerita Tok T datang ke Dataran Tok Gajah Temerloh sebagai artis undangan bagi program 1 Azam bersama Perdana Menteri Malaysia dan Dato Shahrizat Abd Jalil. Kebanyakan yang hadir adalah wanita2 UMNO.aku tak minat nak membicarakan pasal politik sgt.

Tujuan utama aku nak tgk persembahan Tok T je. Dia bawak 4 buah lagu iaitu Destinasi Cinta, Biarlah Rahsia, Cindai & new hits Falling In Love. Tak yah nak ceritakan lagi sebab live Tok T memang terbaik superbbbbb.. n sedikit acapella lagu Janji atas permintaan makcik2. 

Abes je Tok T nyanyi aku terus blah balik umah. Tak berkesempatan berjumpa PM sebab cuaca sgt panas. Makanan pun tak sempat ambik even sgt2 byk. Aku sempat ambik 3 goodies beg. Dalam tu mcm2 ada..Tshirt, botol air,pen & buku.

Aku sgt2 berpuas ati hati kerana dpt jumpa jantung hati ku.. Bleh tdo lena mlm ni. LOVE TOK T



senyum keterujaan
 sweet nya dia
 superb
 perfecto
 banner Tok T
 duet dgn artis baru bernama Fazura juga dari Pahang lagu Cindai
 goodies bag yg aku rembat
 ramai kot makcik2 UMNO
 Fazura adalah penyanyi baru yang tidak menghampakan kan.. cantik & berbakat
 hasil penantian maka terhasillah gambar teratai air tgn ku.suka tak?

0 kOmEn: