Mania Malar Segar

09 Mei 2012
Salam..



Sebelum tu aku agak kecewa my fav Alyah kuar dari mania..Dah nasib ditentukan dgn sms kan. Terima jela..

Stacy - Fantasia Bulan Madu & Proud Mary

Sgt2 bertenaga tapi x faham apa yg dia nyanyi lagu english tu. Mantap mmg mantap

Alyah - Jauh Di Sudut Hati & Kasih

Tak tahu mana silapnya. Mantap dan vokal yg baik. Adakah penampilan yg seksi membuatkan undian beliau rendah?

Shila Amzah - Anggapanmu & I'm Alive

Seperti biasa kawalan vokal yg tiada masalah cuma tiada apa istimewanya minggu ini. Cuba suntik kelainan dalam persembahan.

Hafiz - Sinaran & Lagenda

Saya tak suka sebab kelihatan begitu biasa sekali

Aril - Biarlah Bulan Bicara & Janji

Kelihatan biasa jugak kerana aku bukan la fan Aril ni

Jacyln Victor - Joget Anggan Tak Sudah & Terasing

Jac mmg penyanyi berbakat dan versertail. Apa saja tugasan disempurnakan dengan baik wpon kelihatan begitu struggle sekali. I hope Jac menang

Adira - Janji Manismu dan Balqis

Good effort wpun beliau sgt2 berhati dalam persembahan kedua setelah mengenakan selendang.

Ebi - Tunggu sekejap & Kekasih Awal Akhir

Beliau sgt2 bersungguh membuktikan dia boleh menyanyi tetapi syg mmg tak sedap minggu ni

Hazama - Sekuntum Mawar Merah & Kisah Kau Aku

Vokal ok. Cuma aku dah bosan tgk persembahan yg sama dia tiap2 minggu. Do something kalau nak menang

0 kOmEn: