1 Syawal 1429H

06 Oktober 2008
Salam Lebaran...

Meriah, seronok ...tu jer yang dapat aku gambarkan raya tahun ni..
sebab tahun ni aku aku banyak mghabiskn masa dgn gi braya kat umah kwn2 dan sedara mara..

Start dari raya pertama sampai la abis cuti..tahun ni gak aku dapat ramai kwn baru..bestnya..wpun duit raya tak dpt banyak..verangan kan dah besar2 nak duit raya..tak per pasni nak mintak kat geng2 sayap duit raya..
siap korang..huhuhu...jgn tutup pintu kalau zoul dtg braya nanti ok...

nnti aku buka entry baru utk raya kat KL plak..nanti kan episod akan dtg

ni pic2 msa raya pertama aku:






2 kOmEn:

  1. wah kemain purple jugekkk ;)

  1. clust wajah² suci murni d pg raya!
    esey²!!!