Menjelang Syawal 1429 H Siri 2

06 Oktober 2008
beberapa ari nak raya aku sibuk tlg apa2 yg patut..
almaklum la aku ni minat sket bab2 deco ni..mak n kakak semua sibuk kat dapur..

so kerja yg layak aku buat adalah kemas umah, pasang langsir n mop lantai..kikikiki..
tak per la, at least tolong kan..dari pojie n rizz tu mls kan..opppsss tcarut geng sayap plak..

ni aku kongsi sket2 krajinan aku dgn smua pmbaca blog:


bersihkan la lampu lip lap ni dah kotor


tu dah siap pasang..kemain clust


antara bhn2 utk deco bsma zoul (verangan)


pose itu wajib wpun tak mandi lagi

setakat gantung jer..sgt senang


la dah mcm apek jual bunga lak


pasu lap kasi licin ok


hasil deco tak seberapa



pasang langsir la plak

betul ke ni?


langsir dah siap pasang..

baju melayu thn ni..purple maa

3 kOmEn:

  1. Ir.rIZZ IrHAmy berkata...:

    huahakk kemen nk ngumpat aku g ahakss.. bju wane purple siot rye:p

  1. aku malas katanyer!!!
    siap la kao!!!
    byk wat dosa sama aku!!!

  1. miss galaxy berkata...:

    rajin betul org tua nie kan..
    kalo suh gi menyangkul mmg hampeh..hehehe