Sepetang Bersama Rakan2

30 Oktober 2008
Isnin 27 Syawal 1429H

Ptg tu kami lunch bersama2 sebelum Wani dan Mama pulang ke Kedah..Kami lunch di restoren Jabina Damansara...kedatangan kami memeriahkan lagi Restoren tersebut..apa taknya dengan gaya seorang photographernya..bwk kamera besar2 pastu wat kecoh dgn berposing maut sambil makan..layan kan je la pic2 kami ni..sure membuatkan anda lapar..kikiki..


Setelah selesai kami teruskan ke destinasi seterusnya iaitu rumah Kak Mas (sepupu Anis) kakak ke?Padahal sebaya je kan..pedulik..nak panggil kak Mas gak..untuk mengambil barang2 yg tertinggal..sempat la aku melalak dan solat Zuhur sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi seterusnya....


Wanie tetiba wat kputusan nak anta aku balik Sepang..biar betik perempuan ni kan..jauh tu..dah alang2 nak balik tu singgah la jejalan kat Putrajaya..tapi sekejap je sebab Anis ada hal penting masa tu..Wani hantar aku sampai depan umah lak tu..huhuhu..thanks a lot Wanie and Mama..love u so much..


7 kOmEn:

  1. no wonder aritu hujan lebat sunggoh!!
    **larekk!!

  1. rizz berkata...:

    wahh kemain lg karoke taa ajk aku ekekekke

  1. miss galaxy berkata...:

    besh kan diss time
    tp syg pic anis xder
    sbb muka buwuk sgt2.

    sori dear
    mlm 2 terpakse ke satu tmpt
    smpi kena pakai will chair plak 2..hehe

    next time kite enjoy lgi

  1. ex iktbn 2/2005 berkata...:

    aleh.....poyo tul...
    mmg gler gambar bak ni...
    ish2...

  1. cik wanie berkata...:

    zoul tue mmg,
    suka lahar kan cik wanie tau,
    wakakakakakak....

    sedap ooo zoul nyanyi,
    tapi lagi sedap kalau dia x nyanyi tau,
    wakakakakkaka

  1. CANTIQUE...pemandangan kt putrajaya...

  1. El-Zaffril berkata...:

    Zaff nak book lagu sudah...
    1 Mahakarya Cinta
    2 Memori cinta luka
    3 Ketahuan
    4 Yang sedang-sedang saja

    Empat lagu je dulu. Yang lain kemudian k... Keh keh keh