100 entry @ New Year 2009

31 Disember 2008
Salam...

Atas sokongan semua maka genap lah arini 100 entry sejak 13 Disember 2007 dalam dunia blog ni...dah setahun rupanya. Rasa macam sekejap je..Insyallah Zoul akan memantapkan lagi untuk entry yg mendatang..harap semua akan berpuas hati...

Tanpa kalian (mcam tajuk lagu tok CT je) sape lah Zoul di sini..BERBILION terima kasih di ucapkan. biasa org guna jutaan kan..ambik ko..kikiki.. ikhlas dari hati nurani ni..huhuhuhu..love u all so much

Sebagai tanda terima kasih terimalah poskad@poster@banner buat kalian semua..sila isi di blog masing2..di ulang suara ISI DI BLOG MASING2..wajib tau. Kalau tak, tak nak kwn. Ugutan katernya..hahahahaha..

Dikesempatan ini Zoul mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2009...Apa azam tahun ni? Sila jawab di BLOG MASING2 berpaksikan poster yg Zoul bagi ni ok...

Azam Zoul?
Biarlah rahsia..kikikiki...

Salam sayang
Aizoul.blogspot.com


9 kOmEn:

  1. cik wanie berkata...:

    wah wah wah,
    berangan nak jadi TOK CT yer,
    bluek!!!!!!

    apapun selamat menyambut tahun baru 2009...

  1. [yAN!e][pUTraJAya] berkata...:

    salam tahun baru Hijrah & 2oo9 zoul

    (^_^)

    ::_Yanie Putrajaya_::

  1. happy new year cikgu zoul!!
    wah,tomey gile2 pic2 cikgu tu!!!
    ops!owgnya pun mmg kecik n comey jew kn??kn??kn??

  1. rizz berkata...:

    kemennn..ajar gak wa kolaj2 gmbar tuhh:p

  1. btw,aizoul dulu amik kos ape kt dungun??degree or diploma??

  1. camat tahun bawoo cekgu! weeeeee! :D

  1. kak wanie:
    kikiki..bese la fan dia kan

    yanie:
    thanks
    hepy new year gak

    ajim:
    thanks

    riz:
    nnti cekgu ajar

    ajim:
    DIA..tapi x grad

    nuar:
    hepy new year nuar

  1. wah clust!!
    dh smapi 100 yer..
    genap setahun udah yer..
    selamat tahun baru gak!

  1. ReMy berkata...:

    happy new year mista zoul..

    dah 100 entry pada 2009, tahniah...