1st entry in 2009

05 Januari 2009
Salam..

Rasanya dah lama tak menulis kat blog ni..memang lah tak menulis hadek2 semua sebab aku menaip je selama ni. hahahaha...lawak yang pasti direject oleh semua .. ok entry 1st in 2009 ni aku nak cerita pasal satu kejadian yang membuatkan aku mengimbau kenangan dedulu..huhuhuhu.kisahnya begini..jeng jeng jeng:

seorang budak nakal bernama Iman Hakim telah menyelongkar kotak Pak Andak nya (aku la tu)....

dengan kenakalan nya, beliau telah mengeluarkan isi perut kotak tersebut. Untuk pengetahuan semua di dalam kotak tersebut memiliki banyak barang2 lama milik Pak Andak nya...

eh...eh lucu la Pak Andak time ni...Iman sedang gegeh menyelongkar barang2 Pak Andak nya Meh tgk apa yg dijumpai oleh penyiasat Pak Andak ni:

seingat aku 16 Ogos 2002 memula aku beli hanfon..handfon yang cukup gah time tu 33seposen ..masa tu study kat UiTM


aku beli sekali siap dengan sim card. so dah 6 tahun aku pakai no fon skrg..lama gak kan..syg nak tukar sebab aku beli sim card ni dgn harga yg amat mahal, around RM100..masa tu memang mahal nak di bandingkan dengan sekarang hanya 10 hengget sajo..

eh ni plak IC aku masa memula wat masa darjah 6..sgt cute.kikiki..

borang perjanjian PTPTN..

dulu nak apply PTPTN kena guna akaun Affin Bank...skrg dah tukar ke Bank Islam katernya

Slip result SPM 2000...huhuhu..biarlah rahsia..mesti korang semua pelik tgk list subjek yang aku ambik kan..actually itu lah hakikatnya..
result2 UiTM..bad result..malu arrr..

surat tawaran UiTM

sape yg aku lukis ni?

pemberian sahabat baik

lucu la kad matrik UiTM ni


semua ini tetap terpalit memori rasa antara kita... harap ia akan terus segar di ingatan ku..

sekian..

7 kOmEn:

  1. cett... sepatah 2 jer :p

  1. NizaM SuLaiMaN berkata...:

    hebatnye...
    seram dowh entry ko tuh...
    hehe..
    first komen ...
    kiki....

  1. hehe kemen gtew jehhh

  1. Unknown berkata...:

    wah wah,
    kenangan berlalu yer,
    hehehehehehe...

    btw,
    pic makcik mana yg ko lukis tue,
    wakakakakakakkaa

  1. z o u l berkata...:

    nuar:
    tetiba entry brubah mjadi beribu patah perkataan

    nizaM:
    kemain ko,tetiba seram kan..slmat blajar kembali

    rizz:
    trademark uols

    wanie:
    makcik wanie tu taw..
    larekkkk...

  1. ha'ah...dah berubah entry nih...jadi beribu patah siap dgn gmbr bagai...

    menggamit memori sunggoh! :D

  1. haha entry dah ade bgmbo muahah