Along's Weeding

30 Disember 2008

Tarikh: 28 Disember 2008 (Ahad)
Lokasi: Taman Sri Raya, Cheras


kehadiran Sayapian ke majlis perkahwinan Abg kepada Anis (geng sayap) memeriahkan majlis berkenaan. apa taknya, memasing dressing ala2 artis dan mdpt perhatian tetamu yg lain..no wonder la abg2 basuh pinggan pun duk sorak kami semua..kikiki..lucu jer



Antara yg hadir Aku feat Mady, Zaf, Nizam, Anuar, Ajim, Remy, Riz feat Pendi, Pojie feat adik(x ingat nama) dan kwn2 baik pojie. Mkanan yg sediakan agak lazat.










Thanks a lot Anis & Family atas jemputan

**Selamat Pengantin Baru buat Along dan Nora, semoga bahagia ke anak cucu...

7 kOmEn:

  1. "apa taknya, memasing dressing ala2 artis dan mdpt perhatian tetamu yg lain"

    hakhakhak...lucu jeh statement nih :p

  1. rizz berkata...:

    kah2 kemen nk abg bsuh pinggan lg kenn..mau kna mndi ngn air bsuhan tuh nti..very2 de artis sgt geng sayap.muaha

  1. sronok p wedding ni..
    1st time jim really enjoy p wedding owg..klu idak,jgn harap ler jim nk p..

    even jiran depan umah kawen pun jim x p ok..kikiki...

  1. cik wanie berkata...:

    kenapa aku x der dlm ini cerita,
    nak majuk lah mcm nie,
    huk huk huk...

    sedey sgt2:(

  1. hehehe..
    payah jadik artis kan!
    smpai angah anis pndg² kiter apa kes..?
    dh la tan² chub² plak tuh..
    geget jari..
    huhuhu..

    wah, jim kekwat noh..
    kne la turn saper kawen pasnih jemput ajim n nuar letakkan bwh aircond ok..
    pls take note yer!

    sian la wanie, nnti kami dtg masa wanie kawen jgn risau!
    cepat² cari laki!

  1. nuar:
    slh ke cheq ckp?
    kikiki

    riz:
    abg bsuh pinggan je kcau kita ari tu..pelik tapi benar

    jim:
    tau xper

    kak wanie:
    eh xder ke..nape ek?

    pojie:
    kikikiki...
    hanj..

  1. ReMy berkata...:

    hehe, abg ngah anis tu cute kan?
    yg penting, blik jer rumah terus remy duk bawah aircond, huhu...