Morib vs Kelanang

23 Mac 2009
i love this picture

indah ciptaan illahi


22 Mac 2009 (Ahad)
Pantai Morib & Kelanang
Zoul feat Muizz, Is, Rauf, Shafik & Aiman

kami ingin terbang bebas

aku sentiasa bahagia


hari minggu amat bermakna dgn teman2 sentiasa di sisi..ia diisi dgn satu kenangan manis yg akan tercatat dalam kamus hidup..ini bukan sebuah cerpen atau puisi..kikiki..sekadar memartabatkan bhs ibunda..


Ptg tu aku bersama roomate dan rakan2 ILP menghabiskan masa dgn merempit ke Pantai Kelanang dan Pantai Morib..walaupun tak secantik pantai Cherating atau pantai2 yg lain ia tetap meriah dgn ketintongan kami..

huhuhu..apa yg ditunggu mari kita saksikan kanak2 ini..

7 kOmEn:

  1. Awanama berkata...:

    buat pertama kali aku nak comment ni hehehhe.. sapa abg pakai topi coklat dan sweater coklat tu smart lah heheh scandal ker...

  1. wahh mletop msing2 lepak2 kt pntai.huhuu

  1. Unknown berkata...:

    wah wah wah,
    adk kechik pegi tepi pantai,
    mcm best saja,
    mau join blh kah?????

    terserlah keKECIKkan kamoo tue,
    huk huk huk

  1. DDFABULOUS.COM berkata...:

    fuyyohhh...
    happening nya...
    rempitttttt siot ualls...

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    wah!!
    bestnyer merempit gi sana..
    pic pun cantek² gak!
    nak join jugak!!

  1. z o u l berkata...:

    ayooo..mau ikut ka?
    meh la ke morib..
    x jauh pon..huhuhu..

    pkai sweather coklat tu iskandar, bju hijau shafik, yg pkai topi bju merah tu muizz, baju putih itam tu aiman, yg sorg lagi baju merah rauf..

  1. AniS GalaXy berkata...:

    merempit ajer kejenya.
    pas nie meroyan plak k..haha

    kecik lor abg kecik nie..kiki