Ini Peluang Anda...

25 April 2009
Isma

Dah baca betul-betul tajuk di atas? Ya, jangan betulkan skrin PC dan laptop anda. Memang inilah berita yang sangat ditunggu-tunggu oleh semua peminat Akademi Fantasia 7 (AF7).

Hafiz

Selepas lagu-lagu ditentukan oleh pihak produksi Af7, kini peluang dibuka kepada penonton sendiri untuk mencadang dan memilih lagu-lagu yang akan dinyanyikan oleh pelajar-pelajar AF7 kesayangan anda. Dan ia akan berlaku untuk konsert mingguan AF7 yang ke-9 nanti.
Claudia

Sebelum ini kekecohan di sana-sini apabila penonton mendakwa ada pelajar terutama si Hafiz tidak mendapat lagu yang sesuai malah dianggap macam dianaktirikan. Macam-macam tuduhan dilemparkan dan ia bukan bermakna pihak Astro mendiamkan diri dan tidak menghargai segala komen membina yang telah diberikan.
Akim

Aishah

Jadi, sekarang ini, impian untuk melihat pelajar kesayangan korang beraksi dengan lagu kegemaran korang akan terlaksana dalam konsert yang ke-9 nanti. Kita sekarang menuju ke konsert yang ke-7 dan siapa tahu, mungkin juga tidak ada sebarang penyingkiran dalam mana-mana konsert seterusnya sebelum final menjelma nanti.
Yazid

Jadi, apa korang tunggu lagi! Cepat-cepatlah hantarkan cadangan lagu pilihan korang itu kepada murai.com.my sekarang dengan menaip nama pelajar dan lagu-lagu yang sesuai untuk mereka nyanyikan! Jom, kita sama-sama bantu pelajar kesayangan kita tu!

2 kOmEn:

  1. haruss laarr lgu best2 utk akim nti hahakk

  1. z o u l berkata...:

    yer akim best