Multimedia Academy Award 2009

27 Mei 2009


Tarikh: 20 Mei 2009
Tempat : Lavender Hall ILPKLS
Tema: Horormantic ( Hitam + Putih + Merah )

Salam..
Memang majlis ini tak segah ABP, Anugerah Skrin ataupun Anugerah Sri Angkasa..boley gitu..hihihi..tapi ia cukup meriah bagi kami..

Majlis ini dianjurkan oleh student2 Multimedia Semester 3 bagi memenuhi modul supervisory function..dengan tema yang agak seram itu maka terpalit la satu sejarah yang tak bleh dilupakan...

Aku bertindak sebagai suara latar permulaan bagi mengumumkan kehadiran VIP..padahal pengarah je dtg..huhuhuhu..tugas aku agak ringkas dan skjap je..persembahan pembukaan di serikan dengan tarian gile2 ala hantu oleh 5 penari berKOSTUM hantu..agak menghiburkan..


Persembahan malam itu diselang selikan dengan award2 bagi mengiktiraf hasil kerja budak2 multimedia menghasilkan filem pendek..Antara filem yang dipertandingkan ialah Seram di ILP, Cinta AisKrim Corneto, Gadis dan Gangguan Iblis..yang mana Gangguan Iblis memenangi bagi filem terbaik..saper yang nak tgk filem tu bleh bjumpa dgn aku..

Antara persembahan pada malam itu ialah nyanyian lagu pulangkan, tamparan wanita dan kenangan terindah, lakonan bersahaja oleh kls semester 2 dan persembahan akustik indie band katernya...acara sampingan ialah cabutan bertuah dan Mr & Mrs Glamz..


majlis malam itu diakhiri dengan sessi bergambar sampai lebam ketiak..kahkahkahkah.. nilai ar sendrik pic2 kami itu..layak kah kami bergelar artis giler posing?


6 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    msing2 pnye pose tu yg xthn hahahak clustt

  1. shot selebriti sgt! :D

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    sampai basah ketiak pakcik berposing
    tp kali nie pakcik nampak tua sikit
    hahaha...
    mmg tua pon kan

  1. aiyooo
    mekap pecah lobang!
    hahahah!!
    tp tetap clust!!!
    btol kata nuar..
    1st pic ala2 shot dari peminat jer..
    heheh..

  1. sitekateki | dD berkata...:

    ngetop ya posenya...
    aduhhh...

  1. syaf berkata...:

    sangt best..kalu aku ade time ni aku jadi emo yg sangt brutal...kalah kamu