One Mission at ILP Kangar - Seni Islam Membentuk Keperibadian Ummah

27 Mei 2009
Pertandingan Nasyid ILJTM Se Malaysia
ILP Kangar Perlis
22 - 24 Mei 2009


Salam...

Wow tajuk entry itu sungguh mengujakan...huhuhuhu..bukan nya apa ia adalah tema bagi pertandingan nasyid ILJTM Se Malaysia yang bertempat di ILP Kangar Perlis baru2 ini..so aku mewakili ILP Kuala Langat mempunyai misi dalam pertandingan tersebut..setiap ILP menghantar dua penyertaan iaitu kategori lelaki dan perempuan..


Kami bertolak dari ILP kira-kira jam 11 pagi dengan menaiki bas institut..sepanjang pejalanan kami berkaraoke sehingga kepenatan..mcm2 lagu di sumbangkan..kikikiki..sgt meriah dan penuh ketintongan..

Hentian pertama yang kami singgah ialah RnR Tapah..disitu kami berhenti untuk solat Zuhur dan makan tengahari..

Hampir sejam di Tapah kami meneruskan perjalanan..masing2 kepenatan dan tertido..sedar2 kami dah sampai kat Seberang Perai Penang..aku tertido kembali..kuat tido ni..hahahaha..tetiba terjaga dan kami telah tiba di Arau Perlis..rasa kejap jer perjalanan..masa tu kira2 kul 6 lebih..

Kami teruskan perjalanan menuju ke ILP Kangar dan tiba di kampus tersebut pada jam 6.45ptg..makanan telah tersedia di dewan makan..so apa lagi melantak la sehingga kenyang..nak2 plak ada ikan keli..my favourite plak tu..

Sebelah malam selepas selesai menunaikan solat kami membuat latihan dan berehat di bilik sahaja...

next entry - padang besar






5 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    glam la uols di atas pentas nti hahak

  1. Cik AniS GalaxY berkata...:

    sakan berposing
    dah terbentuk ker keperibadian pakcik...oppsss
    x nk tny lelebih
    lareeeekkk


    p/s: gurl x naik bas sekali dgn uol ker

  1. nak dgr zoul bernasyid...ngeee ;)

  1. syaf berkata...:

    wooo....uit si tikus pon ade ke...Mengerikan...kamu sungguh manje kakak...nk tium je pipi tuh...

  1. princess pisces berkata...:

    cm knl je tmpt nie....nie ilp ktorg nie....cm ne pnglamn kt cnie...ok x?(stdnt ilp kgr)