Barang aku kena angkut?

22 Jun 2009


Salam..

Setiap kali akhir sem ni r kerja yang wajib dilakukan..wat clearance bilik..uhhhh malas nya aku..barang aku bapak banyak..tpi akhirnya misi itu berjaya setelah 3 hari 3 malam aku membanting tulang dan dibasahi keringkat mengerjakan nya..hahahaha..

Oleh itu inilah hasilnya:


ni la keadaan bilik aku sebelum dikemas dan barang2 yg belum diangkut ke bilik stor..tu yg korang tgk sket jer..byk lagi sebenarnya..

aikkk ..ilang semua..barang aku kena angkut?kena sita ke? motif ? hahahaha..bukan la.semua dah di angkut ke stor..huhuhuhu..

tgh tgu penyelia asrama check bilik..n then bru bleh balik...

4 kOmEn:

  1. jenohlah nak kekemas blk...

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    barang2 mengalahkan kaun wanita.
    aiyooo...dany ttp nk enterprem gak...haha

    pakcik tua sgt senget
    harus nk lahar jgk

  1. kuatnya abg kecik angkat sumer brg tu!!mesti minum tongkat ali ni??hihihi..

  1. rizz berkata...:

    hahahha clear tewoss bilikk