Gegeh di petang hari...

13 Jun 2009





Salam..

actually aku skrg ketagih bersukan..tak tahu la sebab apa..hampir setiap ptg dan malam aku bersukan...semua aku main, bola tampar, bola jaring, tennis dan lain2..best sgt..fun n enjoy..ilang segala masalah kalau kiter bersukan ni..ni akau kongsikan pic2 aku bermain bola tampar bersama team2 ILP..huhuhu..sakit tangan gue menentang kehandalan dorg..uhhhhh..


majulah sukan untuk semua...

10 kOmEn:

  1. no wonder badan slim melim..
    wakakaka..
    majulah sukan utk negara..
    gittew!!

  1. kegegehan terserlah...

  1. atty's berkata...:

    SELAMAT HARI SABTU AIZOUL.PATUT AR SLIM JE..RAJIN BERSUKAN..

    MAJU LEW SUKAN TUK NEGARA..

  1. wah!!abg kecik sgt hebat!!
    mlayang2 die main sukan!mesti kene tiup angin tu kn??hahaha..

  1. sitekateki | dD berkata...:

    bersukan memantapkan tubuh ke ualls...
    mkn hati ek tengok body i yg slim melim nie...opsssss...

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    jaga2 tgn 2 pakcik
    tulang kamoo semua dah x kuat
    jgn lupa minum anlene ye

    maju la sukan warga tua...hehehe

  1. pojie:
    aku mmg slim melim dr dulu
    x der beza pon

    nuar:
    mmg gegeh nuar..bgus utk kesihatan

    kak atty:
    slam sabtu..huhuhuhu

    ajim:
    mlayang katernya..adakah aku seprti lalang?uhhhhh

    dd:
    verangan ko dd..ko seperti mayat idup @ tiang klcc..lareeekkkk

    anis:
    pulas telinga nenek bru tahu

  1. rizz berkata...:

    len x ajk aku skli wakakaa

  1. syaf berkata...:

    gitu katenye kakak....ko ni yo yo je...
    2 lah dulu aku ajak bersukan x nak...bile aku dah blah dri ilp baru lah ko terhegeh hegeh nk bersukan...nk rampas tahte aku sepagai penjage padang ilp kan...keji sangat tektik ko...
    ko sebuk2 main ni ko reti ke??/
    ke propa je je ni....hehehhe
    blekkkkkkkkkk

  1. syaf:
    tu ar ko x tahu..sejak ko gi sldn ilp byk dimonopoli oleh bakat2 baru seperti aku..kteorg team bola jaring yg disegani ketika ini..aku sgt aktif..aku xnak tnjuk je ketika ko ada..sbb nti ko x bleh trima knyataan yg aku la ratu di pdg..sekian