Kenapa boleh terjadi semua ni?

14 Jun 2009
Assalamualaikum..

Petirrrrr..tetiba kan...(motiff tiru kak senduk)..Sepanjang aku berblogging ni aku tak pernah tulis pasal luahan hati dan perasaan ni..tetiba aku terpanggil untuk menaip sesuatu disini..sejak kebelakangan ni banyak perselihan faham terjadi di kalangan kwn2 baik aku terutama kwn blogger ni..

aduhhhh... aku terasa tempias nya sekali..aku cukup2 kesal..bukan nya apa, motif utama kite dalam dunia blog ni bukan nak bergaduh kan tapi nak merapatkan hubungan silaturahim sesama kita..hentikan buruk sangka, sifat hasad dengki, berdendam dan hipokrit dalam idup kiter ni..

aku rasa kadang2 ia terjadi atas kelalaian diri sendiri bukan salah org lain pun..kite kena cermin diri sendiri dulu baru boleh menyalahkan org lain..aku bukan nak keruhkan keadaan cuma tak tahan tgk dan dengar mende2 remeh ni terjadi disebabkan benda yang yg kecil sebenarnya..klu dulu kiter gah dgn GENG SAYAP..tapi skrg geng tu aku tak sure masih ada atau tak?

For ur infomation aku sememangnya dah DELETE web tu..sory la aku wat keputusan tanpa perbincangan korang semua..Sebab salah satu punya perbalahan kite adalah pembukaan keahlian kepada web tersebut..so jalan terbaik adalah aku delete web tu..

harap korang fikirlah sendiri apa kebaikan dan keburuk kan nya..aku sentiasa ikhlas berkawan dengan SEMUA..oleh sebab aku ni TINTONG dan happy org nya harap korang bleh terima aku seadanya..sebab aku pun manusia biasa..tak lepas dari sebarang kesalahan dan dosa

Sekian..

7 kOmEn:

  1. jim happy kenal abg kecik!
    kite xde pape masalah..so,nk happy2 jew..

    sayang sgt sbb persahabatan kite berlapan ni tetiba retak xsemena-mena..smpi jim pun jd kecewa nape kite leh jd smpi camni..

    kene buatan owg kah??ade yg jeles ngan Geng Sayap kah??cheq xtau!moga dijauhkan ler..

  1. Pojiepooh Abdullah berkata...:

    thanks Aizoul..
    tq sooo much...
    thanks 4 ur clarification...
    thanks 4 ur help too...
    hanya Allah dapat mbalas jasa2 mu ini..
    semoga Alla memudahkan perjalanan kita di dunia dan akhirat..

  1. AniS GalaXy berkata...:

    abg....
    kite tetap adek beradik kan
    pancung pd siapa yg berani kacau silaturrahim kami

  1. mari kita dengar single terbaru kak Amy Mastura judulnya Happy! :D

  1. adoila xphm aku...cube jd cm dulu2 kan best

  1. buDak ITam berkata...:

    kakak dpt rasakan betapa dlam nyer impak ini......kepada yang terbabit...insaf2 la koranng ..idupp tak lama...wahh... tahlil jap...

  1. syaf berkata...:

    wo...dasyt sungguh kalian..gado2..aku ade bace gak...yg si polan nye ngan si polannye...sungguh ngeri..masing2 cube mengeluarkan hujah masing2..ala2 kes dato's siti ngan kah Pah...x kesah lah kak...yg penting aku tau bukan salah ko pon kan..n yg penting ko try lah baik2 kan bebudak tu semue...gado2 x kename...lagi pon cm ko ckp nk kenal n merapatkan silaturahim dengan adenye blog ni kan.....bese lah kepale bile dah len2 ni payah sikit