Happy Birhtday to me..kikikiki

01 Jun 2009


Salam

Arini genap la aku 26thn..apa yang aku harapkan dari peningkatan usia ini?ntah la..aku pon tak pasti..aku ingin kesihatan yang berterusan, kebahagiaan yang tak putus2, family n rakan2 yang memahami..

Terima kasih buat semua rakan2 yg tak putus2 myokong untuk terus berkarya disini..berkarya kah aku? hahahaha..terimalah video di atas..layan ok..kikikiki..
pocah porut den...

aku still muda lagi..

6 kOmEn:

  1. mengerti perasaan kamoo sbb kita hampir serupa...kekeke :p

  1. DDFABULOUS.COM berkata...:

    hepi besday ualls...
    moga yg baik2 utk ualls yer...

  1. Hepi besday juge dr saya ini.. Heehee.. Moga hepi2, sukses2, muda2 slalu.. Maintain brkarya.. Ahakz.. =p

  1. Huahuahuahua.. Pcah prot kuar isi prot gelak tgk video tuh.. Wakakaka.. Sadis tol zed zaidi yg macho blh jadik camtu.. Ahakz.. =p

  1. hepi besday uols!! ble nk wat besday party neh! hehe

  1. Blog Eazy Izzuddin berkata...:

    happy bufday!
    moge pjg umo n murah rezki ea
    =D