Malam Pra Konvoksyen

05 Jun 2009

Salam,

4 Jun 2009
9.00 - 11-00mlm
Dewan ILPKLS

Majlis ini sgt2 lah sederhana. Ia bertujuan meraikan pelajar2 semester akhir yang akan menamatkan pengajian di ILP ini..Majlis itu diserikan dengan persembahan tarian zapin, tarian arab (ditaman teman), nyanyian solo, persembahan nasyid (group aku)..selain itu penyampaian anugerah kecemerlangan pelajar, cabutan bertuah dan mr & mrs glam..


ni masa aku rehersal..beberapa jam sebelum majlis bermula

pas bersiap untuk majlis apa lagi 1 2 3 camera


sampai kat dewan org tak ramai lagi so sendri faham la apa yang patut buat



ni lagi hahahaha...
red carpet katernya..uhhh ramainya papamamarazziah...

letih gamaknya bergambar..

sebagai kenangan dengan rakan-rakan


persembahan nasyid dari group kiteorang

2 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    wahh mletop mlm tu yer haha

  1. mcm dak kck mau masuk jawi lak ;D