Balik kampung untuk apa?

23 Julai 2009

Salam

kul 2 ptg 20hb julai aku rushing balik ke kampung..balik pun bersebab yer..bukan sajer2 nak balik tetapi menyelesaikan harta pusaka peninggalan arwah abah..kami adek bradek wajib ada di tempat yang ditetapkan..

lama gak aku menunggu bas dari Banting ke KL..3 lebih baru gerak ke KL..lama aku tunggu, tensen sgt2..sampai kat KL aku terus ke Pekeliling untuk dapatkan bas jam 5.30 ptg..tup2 kul 7.15 ptg dah sampai Temerloh..n then aku menunggu lagi abg ipar aku jemput..naseb baek dorg banjer aku KFC..teringin sgt2..aku tdo awal malam tu..


Esok paginya 21hb Julai kteorg adek bradek semua ke Pejabat Daerah Bera bagi menguruskan harta2 arwah..Alhamdulillah semua dah setel..adil dan saksama..terima kasih semua yang terlibat..pas setel jer kami ke mana?




next entry..mengantok la

5 kOmEn:

  1. [yAN!e][pUTraJAya] berkata...:

    alalala.....

    budak kepala botak baju biru itu sungguh comey

    hehhehe

  1. bermesyuarah lah ni yer :D

  1. rizz berkata...:

    pakcik kayo pasnih hahah

  1. syaf berkata...:

    aahh comey ler..

    anyway, ko dah kaye ler skung ni yer..boley
    blanje aku...kikiki

    alhamdulillah...ko jage lah harte
    arwah baik2...gune di tempat yg sepatutnye...jangn g joli ye...

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    tiba2 iman sgt sopan yer
    semua dia nk salam.
    yg penting knp iman sgt agresif mcm pakciknya..hehe