Ke rumah Kak Ngah...

23 Julai 2009
FYI: ni adik aku yer..bukan abang aku..i know i look youger than my ADEK



Balik dari pejabat aku adek bradek terus terjah umah Kak Ngah aku..si iman ni punya la excited kan..actually akak aku ni tak de anak..dia jaga anak orang jer..so anak yang dia jaga tu gi sekolah..barang2 mainan memang la banyak..si iman ni apa lagi, suka sgt la bermain..



after makan n borak2 aku n adek bradek yang balik umah..smpai umah aku duk kemas barang2 nak balik Banting..aku naek bas kul 12.30 tgh ari..2.30 ptg aku smpai KL..singgah sogo jap beli baju n terus balik Banting..



sekian

Besday sape ari ni?

3 kOmEn:

  1. rizz berkata...:

    kikii adik lg beso dri abg hajarnyew

  1. syaf berkata...:

    uit adik g besar ni ape cerite...

    yang penting wajah kau yg 4 kerat 2 memang wajah cikaro...sangat suci...

    kak ciaaaaaa
    hahhaha

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    apa pon...
    pakcik ttp tua.
    jgn perasan muda ye..hehe