Gambar Pilihan Aku...

26 Julai 2009
Foto: Anis
Lokasi: Pavillion
Foto: Anis
Lokasi: Pavillion

Foto: Ejan
Lokasi: Air Terjun Sg. Tekala

Foto: Aizoul
Lokasi: Kg Durian Tawar
Foto: Aizoul
Lokasi: Pandan Jaya
Foto: Ehsan
Lokasi: KLIA
Foto: Ehsan
Lokasi: KLIA
Foto: Ehsan
Lokasi: KLIA
Foto: Ehsan
Lokasi: KLIA
Foto: Ehsan
Lokasi: KLIA
Foto: Aizoul
Lokasi: hostel ILP

Foto: Mady
Lokasi: KLCC
Foto: Mady
Lokasi: Taman Dahlia, Sepang


Foto: Mady
Lokasi: Taman Dahlia, Sepang

9 kOmEn:

  1. Farhana berkata...:

    Wah.. Macam dah boleh jadik model jek encik aizoul ni.. Heehee.. Comel gambar number 5.. Ku suke gambar 9 ngan 11.. Heehee.. Framekan letak tepi katil boleyyy??? Hik hik.. =)

  1. kemen malatop pix2 abg2 kechik... :p

  1. Hezesuze berkata...:

    wawawawawa kemain lagik brposing bagai kan kekdahnye....huhuhu

    wlpon kechik ttp vogue gitew

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    plg suke pic yg cik anis cantik snap..hehe

  1. M@dy berkata...:

    Tetap gambar kau meletop cair lah kalau sapa2 tgk ni wakakakak..

    paling minat gambar kat KLCC tu sapa lagi photogrhaper nyer aku lah wakakakka... buat lah voting baru tahu gambar maner paling ramai org minat kannnnnn....

  1. rizz berkata...:

    mletopp pictaa suke gmbo kt klcc huhuu

  1. syaf berkata...:

    perghh kak shime dengan pelbagai raut wajah...

    menangis tyra bank tengok ni...x terkencing die tengok pose2 ko yg Maha Dasyat nie...hahah

  1. suker pic baju purple tuh
    meletop!
    rambut pun cantik!
    yg rambut pjg tuh macam mawas dah..
    haha..

  1. Sidratul Muntaha berkata...:

    dude
    naper ler sume tmpt ko amik gmbo ni aku dah pernh gi n pernh menetap
    tmn dahlia beb!
    aku pernh duk sewa sana
    masa aku keje dgn miat
    klia ari2 aku gi masa aku keje miat gak
    bushan!
    kg durian tawar lagilah
    kg laki den!
    by the way
    ko ni ler kak ze ckp ank ikan dia yg satu kg dgn laki aku yerk?!
    laki aku ank arwah pak teh nani.
    klu ko betul2 budak derian tawo ler.