Idya & Nazree Wedding

06 Julai 2009
Salam..

5 Julai 2009
Ahad
Nazaitul Idya & Nazree

ni nak kongsikan detik2 manis perkahwinan kwn sekolah rendah aku Nazaitul Idya dan suaminya Nazree..Actually memang dah lama tak jumpa..kami terpisah, terpisah katernya sejak menamatkan darjah 6..Idya ni budak pandai..aku hampeh..aku sekolah menengah kat kg jer..dia dapat blaja tingkatan 1-5 kat Kolej Tunku Kursiah.

Berbalik pada cerita kita, walaupon pada hari tu hujan renyai2..ia tetap berlangsung dengan meriah..tema kuning putih + gold gamaknya..sempat la aku jumpa kwn2 yg dah lama terpisah..ala2 jejak kasihan la r ni..ada yang dah beranak 3 lagi..kebanyakan kwn2 aku telah berkahwin..aku bila?opssss..no komen..

layansss...
snappy dgn bdk nakal & budak tembam dulu

ni je adiah yang aku mampu beli..kikikiki

anak buah aku pon gile kamera mcm aku gak..lalalala

tu dia pengantin perempuan..walaupon hujan kan

hati2 melangkah

tu dia pengantin laki dah mai..apa lagi redah saja hujan tu

sama cantik sama cute..wahhh

rombongan pihak lelaki meredah hujan

tetamu yang hadir memeriah kan majlis

clust ko..ala2 anak raja dah





6 kOmEn:

  1. gmbr tetap SUJUDZZZ :p

  1. Cik Wanie berkata...:

    kawan ko dah kawin,
    ko bila lagi adik (tetap adk kann)
    wakakakakakakka.....

    aku doakan agar ko cepat2 lah mendirikan rumah tangga,
    ko tue makin lama makin tua,
    bulannya makin muda,
    lalalalalalala..
    (tetap nak carut ko kan)
    muhxxx

  1. Cik AniS GalaXy berkata...:

    oppsss
    NO KOMEN...hahaha
    cpt2 kawen pakcik
    adk mu nk anak buah nie..haha

    nice shoot 1st pic
    suke iman senyum

  1. rizz berkata...:

    cntek pealmin tu..pngtin pon sweet je hehheee

  1. abg eQ berkata...:

    ye laaa...ada lesung pipit...hehe

  1. Hezesuze berkata...:

    kawin?? blajo dulu ek..ingat nk bela anak dara org senang (wah ahkak gonjeng sdah mai) wakakaka

    tp kalo dah jodoh kawin jerk...lalalalala